Retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Dit kan zijn omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden te retourneren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag geretourneerd. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan Moopro.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@moopro.nl. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk het orderbedrag retourneren wanneer het product bij ons is aangekomen.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Ik heb een verkeerd product ontvangen.
Sorry, dat mag natuurlijk niet gebeuren! Soms gaat het mis en daar mag jij natuurlijk niet de dupe van zijn.
Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen kun je een mail naar ons sturen om het samen op te lossen. Laat in de mail weten welk product je hebt ontvangen en wat je bestelnummer is. Een foto van het product en de streepjescode helpt erg mee om het zo snel mogelijk op te lossen.
Neem zo snel mogelijk contact op wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen, zodat we het snel voor je op kunnen lossen.
Ik heb een kapot product ontvangen.
Sorry, dat mag natuurlijk niet gebeuren! Soms gaat het mis en daar mag jij natuurlijk niet de dupe van zijn.
Wanneer je een kapot product hebt ontvangen kun je een mail naar ons sturen, zodat we het op kunnen lossen. Stuur in de mail welk product kapot is en wat je bestel nummer is. Stuur ook een afbeelding mee van het kapotte product. Hierdoor kunnen wij meestal de schade verhalen bij de vervoerder van het pakket en voorkomen dat het in de toekomst nogmaals gebeurd. De volgende afbeeldingen hebben wij nodig:
• Een afbeelding van het product.
• Een afbeelding van de beschadiging.
In de meeste gevallen hoef je het kapotte product niet terug te sturen en zullen wij een vervangend product naar je opsturen.
Neem zo snel mogelijk contact op wanneer je een kapot product hebt ontvangen, zodat we het snel voor je op kunnen lossen.
Product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@moopro.nl.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.